Wednesday, September 19, 2012

Milioane de marionete

Uneori tac, foarte des vorbesc prostii, mai rar se întâmplă să spun lucruri adevărate care să atragă cenzura autorităților sau reacții extrem de pozitive de la privitori. Mai demult niște domni celebri la nivel național mă jigneau și mă înfierau în direct. Dădeau amenzi în stânga și-n dreapta, emanând discursuri otrăvite și judecăți de valoare. Astăzi nu mai sunt printre noi și mă uimește faptul că dispariția lor nu ne-a sărăcit cu nimic ca popor. După cele cinsprezece minute de faimă am revenit printre necunoscuți, acolo unde îmi șade cel mai bine, comentând sarcastic de pe tușă miracolul vieții. Sper că v-au plăcut la vremea lor și promit că nu mă voi opri niciodată.

Marioneta

Romania fără speranță


Alege-ți stăpânii cu grijă


Alege cu grijă


No comments:

Post a Comment

Please comment