Tuesday, January 1, 2013

Când ne-o fi mai rău, să nu fie ca acu'

photo by Dan Pavel

Vă mulțumesc din suflet tuturor celor ce mi-au dorit de bine, celor ce mi-au fost aproape și mi-au influențat viața în orice fel. Cu mulți am petrecut, am povestit și ne-am ținut de mână în vâltoarea vieții. Tineri sau bătrâni, cu toții ne-am dus greutățile și-am plâns amarul pe umerii ce s-au lăsat plânși. Ați fost mulți oameni cu minte, binefăcători, prieteni de nădejde și dulcevorbitori. Iertare că nu v-am putut omeni pe toți cum se cuvine. Mulțumesc și răufăcătorilor, poate în mai mare măsură. Cinstesc și mă veselesc din pricina voastră. Dacă nu erați voi limbi ascuțite, inimi de piatră și capete de lemn, astăzi aș fi fost un fătălău plicticos.

Anul care a fost am supărat pe unii, am dezamăgit pe alții și am onorat pe prea puțini. Am urât cu foc, m-am bătut cu sete, am iubit cu patimă, și-am căutat mereu ce nu e de găsit. Mintea a rătăcit, ochiul a văzut, inima pârdalincă a cerut și m-a aruncat în păcat. Am vărsat lacrimile altora cât și ale mele, a fost mare păcat de ele dar nu dai timpul înapoi. M-a durut prostia, m-a fugărit peste tot și n-am scăpat de ea niciunde. Am trăit cum am vrut, am făcut ce-am putut și am încercat să mă bucur de tot, că toți fugim de la mamă către viață și sfârșim în lut.

Anul ăsta promit că nu promit nimic, viața e... Vorba unui bun prieten: viața are farmecul ei, paștele mă-sii. Are darul de a te face să-ți calci pe vise și jurăminte. De la toți îmi cer din inimă iertare, că-i greu lucru de făcut. Îmi doresc să vă ștergeți de praful vieții, să plecați în noul an cu suflete împăcate și suferințele uitate. Îmi doresc să se abată asupra tuturor fericire, respect, pace, dragoste și dor de cei ce nu mai sunt. Spunea odată un țăran, că tânărul plânge după moarte și bătrânul după viață.

Și acuma, una mică de dregere... Cântă bă, că plătesc!!!

No comments:

Post a Comment

Please comment